تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد/ امیدوارم شاهد خاموشی و قطعی برق نباشیم

  • کد خبر : 9349
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد/ امیدوارم شاهد خاموشی و قطعی برق نباشیم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی خود از سیر صعودی مصرف برق در این استان، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار( ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۴ ) را براساس آخرین آمار مرکز دیسپاچینگ، ۵۰۶ مگاوات عنوان کرد.ض

بازتاب فردا/مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی خود از سیر صعودی مصرف برق در این استان، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار( ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۴ ) را براساس آخرین آمار مرکز دیسپاچینگ، ۵۰۶ مگاوات عنوان کرد.

به گزارش بازتاب فردا، جمال معتمدی زاده در بازدید از ایستگاه فوق توزیع ساران گچساران گفت: متاسفانه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود تمام تدابیر لازم یک روند نگران صعودی را نشان می دهد که هم اکنون این میزان نسبت بمدت مشابه سال قبل رشد حدود ۱۷ درصدی را نشان می دهد.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق از سوی مشترکان برق در این استان، خاطرنشان کرد: در ایام پیک امسال، تمام تلاش مان را برای تامین برق پایدار مشترکین بویژه مشترکین خانگی بکار بسته ایم اما اکنون باتوجه به رشد فزاینده مصرف از سوی برخی مشترکین، نگران تامین برق برای مشترکین خانگی در ادامه روزهای پیک بار هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روز ۶۸ مگاوات و میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه هم از مرز ۴۳۰ مگاوات گذشته که برای ما بسیار نگران کننده است.

معتمدی زاده با اشاره به برخی آمارهای مصرف برق در شهرستان های استان، یادآورشد: شهرستان گچساران با ۱۸۴ مگاوات برق مصرفی و ۱۳ مگاوات افزایش مصرف در ساعات پیک بار روزانه، همچنان رکوردار مصرف برق این استان است.

وی از افزایش ۱۷ مگاواتی مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه و لنده در شبانه روز گذشته خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در این شهرستان ها در روز گذشته از مرز ۱۰۰ مگاوات گذشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان باشت با ۳۲ مگاوات و افزایش چهار مگاوات مصرف نسبت بمدت مشابه پارسال کمترین میزان مصرف برق در این استان را بخود اختصاص داده است.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در شهرستان بهمیی را ۴۸ مگاوات با افزایش ۱۴ مگاواتی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان چُرام هم از مرز ۳۳ مگاوات با رشد شش مگاوات مصرف در ساعات پیک بار گذشته است.

وی، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار ملی را ۶۷ هزار و ۹۱ مگاوات با رشد یک و نیم درصدی برشمرد و از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در مصرف برق خود مدیریت کرده تا شاهد خاموشی و قطع برق در روزهای آینده برای مشترکین خانگی در این استان نباشیم.

به گزارش بازتاب فردا، ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۲۱۰ هزار مشترک آن خانگی است.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=9349
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد/ امیدوارم شاهد خاموشی و قطعی برق نباشیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها