تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
1

رقابت تنگاتنگ برای تعیین آینده اتاق اصناف کهگیلویه / چه کسی سکان‌دار خواهد شد؟

  • کد خبر : 13886
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
رقابت تنگاتنگ برای تعیین آینده اتاق اصناف کهگیلویه / چه کسی سکان‌دار خواهد شد؟

انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان، بر اساس ماده ۶ آیین‌نامه اجرایی، در روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. این انتخابات با حضور نامزدها انجام می‌شود و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازتاب فردا  ،انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان، بر اساس ماده ۶ آیین‌نامه اجرایی، در روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. این انتخابات با حضور نامزدها انجام می‌شود و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه مشخص خواهند شد.

لذا بر این اساس از تمامی روسای اتحادیه‌های صنفی دعوت شده تا با در دست داشتن پروانه کسب صنفی، در زمان مقرر به محل برگزاری انتخابات مراجعه نمایند.

همچنین در این فراخوان تاکید شده است تنها روسای اتحادیه‌ها مجاز به شرکت در انتخابات هستند و دادن وکالت به سایرین برای شرکت در انتخابات ممنوع می‌باشد.

گفتنی است مکان برگزاری این انتخابات در شهرستان کهگیلویه، شهر دهدشت، خیابان شهید مذکور پارسی، اداره صنعت، معدن و تجارت می باشد.

همچنین زمان برگزاری انتخابات روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار بازتاب فردا، اتاق اصناف به عنوان نهادی مهم در نظام اقتصادی کشور، وظایف متعددی را بر عهده دارد که شامل نظارت بر عملکرد اتحادیه‌های صنفی، حمایت از حقوق و منافع صنوف، تنظیم و هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سطح شهرستان و ارائه مشاوره و خدمات به اعضای خود می‌باشد.

همچنین هدف از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف، انتخاب افرادی شایسته و کارآمد برای مدیریت و هدایت این نهاد است تا بتوانند با برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های موثر، به بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقاء سطح خدمات به صنوف مختلف کمک کنند. این انتخابات فرصتی است برای مشارکت فعال روسای اتحادیه‌های صنفی در تعیین سرنوشت و جهت‌گیری‌های آینده اتاق اصناف، که نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان ایفا می‌کند.

گفته میشود عین الله اخوان مدیر با تجربه فعلی اتاق اصناف و مجید براتی از جوانان خوش فکر شهرستان که سابقه دبیری و رئیس هیات ورزش هندبال شهرستان را در کارنامه دارد از جدی ترین گزینه های ریاست اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه می باشند.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها