تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0
مدیر طرح های بنیاد علوی کشور خبر داد:

فعالیت‌های گسترده بنیاد علوی در عمران و زیرساخت‌های ۹۰ منطقه کشور/تعهد بنیاد علوی به توسعه دیشموک ؛ از عمران تا اشتغال و سلامت

  • کد خبر : 13241
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
فعالیت‌های گسترده بنیاد علوی در عمران و زیرساخت‌های ۹۰ منطقه کشور/تعهد بنیاد علوی به توسعه دیشموک ؛ از عمران تا اشتغال و سلامت

مدیر طرح‌های عمرانی بنیاد علوی، از اجرای بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، ورزشی، فرهنگی، درمانی و آموزشی در دیشموک و فعالیت در ۹۰ منطقه کشور توسط این بنیاد خبر داد.

بازتاب فردا/به گزارش بازتاب فردا:مهدی هاتف از فعالیت‌های این بنیاد به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر خبر داد و افزود:بنیاد علوی در بیش از ۹۰ منطقه کشور در حوزه‌های عمران و زیرساخت و همچنین مسکن فعال بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مناطق اصلی هدف ما، بخش دیشموک بوده که از سال ۹۹ در این منطقه فعال بوده است.

مدیر طرح‌های عمرانی بنیاد علوی کشور با اشاره به نظام برنامه‌ریزی که در سال‌های اخیر اجرایی شده خاطر نشان کرد: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، زمین‌های ورزشی، حوزه‌های فرهنگی، درمانی، آموزشی، تجهیز مساجد و مدارس انجام شده است.

هاتف عنوان کرد: از این مقدار، ۱۱۰ میلیارد تومان سهم مشارکت بنیاد علوی بوده و مابقی توسط مردم و نهادهای مختلف انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه عمده این تعهدات به مرحله اجرا رسیده تاکید کرد :به عنوان مثال، بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه و محقق شدن سایر تعهدات نیز تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.

هاتف با اشاره به سیاست‌های جدید بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد علوی در سه حوزه اشتغال، سلامت و آموزش در سال‌های پیش رو فعال خواهد بود و تمرکز ما بر اتمام تعهداتمان در حوزه زیرساخت است و بخش دیشموک همچنان یکی از مناطق هدف و حوزه فعالیت این بنیاد خواهد بود.

وی در پایان گفت: حوزه‌ای که برای بنیاد مستضعفان اهمیت ویژه‌ای دارد، فرامندی افراد فرو دست جامعه در حوزه اشتغال است و ما آماده‌ایم که با مشارکت استانداری و بانک‌ها در این حوزه کارهای خوبی انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها