تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0
با حکم دبیر جشنواره؛

هیئت انتخاب آثار سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

  • کد خبر : 13947
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
هیئت انتخاب آثار سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
با حکم امین درخشان مدیرکل و دبیرجشنواره،مسلم نارکی، ثارالله آذریتون و علی عبدیانی نژاد به عنوان هیئت انتخاب سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش بازتاب فردا ؛ با احکام جداگانه‌ای که از سوی امین درخشان، مدیرکل و دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است. مسلم نارکی، ثارالله آذریتون و علی عبدیانی نژاد به عنوان اعضاء هیئت انتخاب جشنواره سی ششم تئاتر استان منصوب شدند.
مسلم نارکی متولد ۱۳۶۲ در شهرستان گچساران، فارغ التحصیل رشته ی معماری و عضو هئت مدیره موسسه هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویر احمد، نویسنده –کارگران –طراح صحنه –طراح نور.
نویسندگی نمایشنامه‌های : از میدان تا حرم . عشقم به خرسندیت بگردان. روایت لطیف. رویاهای مدرسه. آواز زنی در گورستان. عاشقانه تا هفت بشمار. کرکیت. دوک . سقای کوچک . چفترچین . نسناس .
کارگردان نمایش های: روایتی برای بهرام چوبین در نهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران (تهران )، محو و فکوس در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران (تهران)، پرخاش زنی که مادر بود در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کابوس زنی در خواب در سی و سومین جشنوراه بین المللی تئاتر فجر، آواز زنی در گورستان در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دوک در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر. چفترچین در سی و یکمین جشنواره تاتر فجر استانی، سقای کوچک ( اجرای عموم خیابانی) سال ۱۴۰۱ ، دو خاطره خیس در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرو….. را در کارنامه خود دارد.
ثارالله آذریتون؛ ثارالله آذریتون، فرزند فریدون متولد ۳/۱/۶۶، لیسانس تئاتر عروسکی از دانشگاه هنر تهران؛
سابقه تدریس:
شش سال در هنرستان هنرهای زیبا وابسته به اداره فرهنگ ارشاد اسلامی به عنوان هنر آموز

برگزاری چند ورکشاپ تخصصی

فعالیت هنری:
سرپرست گروه تئاتر وار کهگیلویه
از سال ۸۲ فعالیت هنری خود را به بازی در نمایش کودکان بزرگ شروع کرده ام و تاکنون در بیش از ده اثر نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته ام وهفت اثر را به عنوان کارگردان روی صحنه برده ام.
حضور در در چند جشنواره به عنوان داور(تئاتر خیابانی،نمایشنامه نویسی بلاد شاپور و…)
دبیر و دبیر اجرایی جشنواره ای مختلف تئاتری و جشنواره های فرهنگی و هنری.
علی عبدیانی نژاد، متولد ۱۳۶۲ یاسوج؛ مسئول دفتر تئاتر خیابانی استان
فعالیت هنری: کارگردانی نمایش های پاییز نگفته بود، در اتاق باد می وزد، خرگوش سفید با چشمان قرمز و اعدام در ملاء عام
هیئت انتخاب آثار سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ مهرماه تا۳ آبان ماه، ۱۳ اثر نمایشی در بخش صحنه و ۱۶ اثر در بخش خیابانی از شهرهای یاسوج، گچساران، لیکک، لنده، و دهدشت را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
سی و ششمین جشنواره تئاتر صحنه و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان با دبیری امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۲۰ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها