تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1

“علیرضا رادی” نماد ایثار و فداکاری؛ جان‌بخش زندگی‌های نو با اهدای اعضای بدن

  • کد خبر : 13563
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
“علیرضا رادی” نماد ایثار و فداکاری؛ جان‌بخش زندگی‌های نو با اهدای اعضای بدن
علیرضا رادی، نوجوان خادم‌الحسین و دانش‌آموز کلاس نهم مدرسه شهید رجایی دهدشت، با نیتی خالص به خدمتگزاری در مراسم اربعین پرداخت. او پس از سقوط از داربست و اعلام مرگ مغزی، با اهدای اعضای بدنش به چندین بیمار، زندگی جدیدی بخشید و به الگویی از ایثار و فداکاری تبدیل شد. اقدام انسان‌دوستانه و بزرگوارانه خانواده او، یاد و خاطره علیرضا را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار بازتاب فردا:خبر اهدا اعضای بدن علیرضا رادی، نوجوان خادم‌الحسین که در روز اربعین به نیت خدمت به زائران امام حسین (ع) به مراسم اربعین رفته بود و بر اثر سقوط از داربست جان خود را از دست داد، نشان از بزرگواری و انسانیت خانواده او دارد. این اقدام انسان‌دوستانه و بزرگوارانه، نه تنها یاد و خاطره علیرضا را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد، بلکه زندگی جدیدی به چندین نفر دیگر می‌بخشد.

علیرضا رادی نه تنها با نیتی خالص و قلبی پر از عشق به اهل بیت (ع) به خدمتگزاری در مراسم اربعین پرداخت، بلکه با اهدا اعضای بدنش پس از مرگ، به الگویی از ایثار و فداکاری تبدیل شد.

علیرضا رادی دانش آموز کلاس نهم مدرسه شهید رجایی دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به دلیل سقوط از ارتفاع در مصلی دهدشت به کما رفت که پس از اعزام وی به شیراز برای ادامه درمان متاسفانه مرگ مغزی اعلام و اعضای وی برای جانی دوباره به بیماران اهدا شد.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها