تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
0

سپاسنامه‌ای از خاندان نریمان/ ادای احترام و سپاسگزاری از همدلی بی‌نظیر مردم شریف ایران

  • کد خبر : 13315
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
سپاسنامه‌ای از خاندان نریمان/ ادای احترام و سپاسگزاری از همدلی بی‌نظیر مردم شریف ایران
خاندان نریمان با قلبی مملو از قدردانی، از تمامی اقشار مردم شریف و فرهنگ‌مدار ایران به‌ویژه سادات، روحانیت، شخصیت‌ها، ایل‌ها و طوایف گران‌قدر که در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر، برادر و عموی عزیزشان، قاید حبیب‌الله نریمان، حضور یافتند و صحنه‌هایی بی‌نظیر از همدلی و احترام خلق کردند، تقدیر و تشکر می‌کنند.

بازتاب فردا/خانواده نریمان با ارسال پیامی از حضور مردم ،ایلات و طوایف در مراسم در گذشت پدرشان مرحوم نریمان مراتب سپاس و قدردانی را بجا آوردند .

متن پیام بدین شرح است:

-به نام خداوندِ مِهرآفرین-

/ماییم و ارادتی و جانی،/

/تقدیمِِ شما که دلنشینید/

/در شعرِ حماسیِ«نریمان»،/

/ای مردمِ خوب،بهترینید/

«سپاسنامه ای از جانبِ خاندانِ نریمان،طایفه تاویسی و جمیع متعلقان.»

با ابرازِ تسلیتِ دوباره به مناسبت سالروزِ واقعه غمبارِ محرم الحرام و عروج سرخِ حضرت حسین «ع»و یارانش به آستانِ گوهرین مردم بشکوه مان.

بلاتردید،احترام و تکریم به ساحتِ شما مردمِ فرهنگمدار،عطوف و دین ورز اعمِ از سلسله ساداتِ فخیم،روحانیت فهیم،بِهین شخصیت ها،نازنین ایل ها،گهرمندطوایف که در ضایعه مؤلمه کوچ ابدیِ پدر،برادر و عموی نامدارمان قاید حبیب الله نریمان، صحنه هایی شکوهمند و تاریخی خلق کرده اید،فرض است و واجب الذکر.

تمجید،تجلیل و یادکردِ حضورِ قاطبه مردم از اقصا نقاطِ این آب و خاک در آیین تشییع،تدفین و خاکسپاری آن رحیلِ جلیلِ ایل،ستودنی ست و مثال زدنی.

سبدسبد گُلِ سپاس و دریادریا ارادت بر بالِ نسیم به سمتِ نگاه های روشن و قلب های زلال تان حواله می کنیم.

سپاستان باد که در این سهمگین فراقِ ابدی ایلمردمان،ما را نواختید تا نشکنیم و بایستیم و نَمی از یَمِِ مِهر و تفقدتان را تلافی کنیم و جبران.

خانواده نریمان،به پاس آنچه از سویدای جان،آفریده اید،مراتبِ تبجیل و تکریم را به حضور معنوی تان اهداء می کند و عزت،صحِّت و دوام عمرتان را از بارگاه ملک و ملکوت خواهان است.

بشکوه بمانید و پاینده.

خانواده نریمان،طایفه تاویسی و جمیع اقارب.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها