تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رویداد رسانه ای امید مطرح کرد؛

جام رسانه امید کانونی برای شور آفرینی در انتخابات باشد

  • کد خبر : 13146
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
جام رسانه امید کانونی برای شور آفرینی در انتخابات باشد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جام رسانه امید کانونی برای شور آفرینی در انتخابات، معرفی اقدامات دولت و توانمندی های نظام باشد.

به گزارش بازتاب فردا سیدعلی احمدزاده پنج شنبه در افتتاحیه جام رسانه‌ای امید با گرامی داشت یاد رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت به اهمیت انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش شایسته در شور انتخاباتی و امیدآفرینی دارند و همه تلاش ها عرصه انتخابات باشد چرا که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است.

استاندار با اشاره به اینکه رویداد جام رسانه امید کار فاخری و حرکتی ارزنده در تولید محتواست اظهار داشت با توجه به در پیش بودن انتخابات می تواند در راستای مشارکت گسترده و امیدآفرینی در استان نقش به سزایی ایفا کند.
احمدزاده با نسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش تاکید کرد: رویداد بزرگی در پیش رو داریم و در آستانه انتخابات رئیس جمهوری که هم اکنون نامزدهای تایید صلاحیت شده به وسیله شورای نگهبان در حال تبلیغ و تبیین برنامه های خود هستند. قرار گرفته ایم و برای انتخاباتی پر شور آنچه که در توان داریم باید بکار بگیریم.
استاندار با بیان اینکه، ستادهای انتخاباتی استان تشکل و هیات های بازرسی، نظارت و اجرایی اعضای آنها مشخص شده است عنوان کرد: در شهرستان ها نیز هیات اجرایی تشکیل و همه کارها طبق برنامه زمان بندی منظم در حال اجراست.
احمدزاده با بیان اینکه آنچه برای انتخابات پر شور نیاز بود مهیا شده است تصریح کرد: بخشی از کار انتخابات، مردم هستند که قطعا مانند همه انتخابات ادوار گذشته با جدیت پای کار می آیند.
استاندار با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است عنوان کرد: همه را به حضور در انتخابات دعوت می کنم برای داشتن ایران آباد باید فردی را انتخاب کنیم که کشور را به بهترین شکل اداره کند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، ولی به ‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند سزاوار است تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.
وی با بیان اینکه انتخابات مسیر تحول و اصلاح کشور است و مردم دنبال اصلح هستند ابراز داشت: قطعا مردم با تحقیق، شناخت و آگاهی از برنامه های نامزدهای جهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایسته ترین را انتخاب می کنند.
استاندار با بیان اینکه انتخابات فوق العاده مهم بوده و همه در این عرصه سرنوشت ساز پای کار هستند خاطرنشان کرد که آنچه دارای اهمیت است حضور گسترده و آگاهانه مردم پای صندوق های رای می باشد.
احمدزاده با تاکید به اینکه دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد و می خواهد مردم را از حضور پر شور پای صندوق های اخذ رای ناامید و دلسرد سازد عنوان کرد اما تلاش بی وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز کارساز نخواهد بود.
وی با بیان اینکه هیچ گونه سوگیری در انتخابات پیش رو وجود ندارد، گفت: مردم دلواپس و نگران سلامت انتخابات نباشند و جای نگرانی از برگزاری انتخابات نیست چرا که با تمهیدات به عمل آمده انتخابات در چار چوب قانون و در شرایطی امن و سالم برگزار می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بیان برخی از اقدامات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان اشاره و تصریح کرد در استان اقدامات و کارهای مهم و بزرگی انجام شده و یا در حال انجام است.
احمدزاده عنوان کرد که روز یکشنبه هفته آینده میزبان دکتر احمد وحیدی وزیر کشور هستیم و شاهد هفتمین بار سفر وی به این استان خواهیم بود و پروژه های خوبی به بهره‌برداری می رسد.

#تیم_شهید_برفی_پور

#پیشرفت_کهگیلویه

#پیشرفت_دنا

#قله_پیشرفت

#جام_رسانه_امیذ

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها