تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
0
یادداشت/ثارالله آذریتون ،

جام رسانه امید بازی دو سر برد برای رسانه ها یا فرصتی ارزشمند برای پوشش ضعف های روابط عمومی ها

  • کد خبر : 13205
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
جام رسانه امید بازی دو سر برد برای رسانه ها یا فرصتی ارزشمند برای پوشش ضعف های روابط عمومی ها
بازتاب فردا ،امیدآفرینی و جهاد تبیین از کلیدواژه‌های مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است. لذا در راستای عمل به رهنمود مقام معظم رهبری و با رویکرد جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین جشنواره رویداد رسانه ای امید در استان در حال برگزاری است.
ثارالله آذریتون/با نگاهی به تولیدات جام رسانه ای امید در می‌یابیم که این رویداد زمینه ساز تولیدات فاخر رسانه ای برای ارتقا سطح آگاهی افکار عمومی از پیشرفت های نظام در حوزه های مختلف است که با کاربستی ویژه و استفاده از شیوه های نوین رسانه ای توسط جریان رسانه ای انقلاب کلید خورده است که به خوبی این مهم توسط رسانه های استان انجام شده و شاهد تولیدات نسبتا خوب و در سطح ملی از  تمامی تیم های شرکت کننده در اولین رویداد رسانه ای امید هستیم که خود گواه بر توانمندی رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

اما سوالی که مطرح است این است که با وجود این همه دستاورد که در این چند روزه به خوبی نشر داده شد چرا تاکنون کسی از این دستاوردها آگاه نبوده است؟ برای پاسخ دادن به این سوال فقط به یک پاسخ دست می یابیم، “ضعف روابط عمومی در سازمانهای دولتی” در بحث پذیرش یا عدم پذیرش این موضوع باید اذعان داشت  که متاسفانه رویکرد مدیریتی نسبت به واحد روابط عمومی یک رویکرد نادرستی است و سیستم مدیریتی به ندرت به فکر تغییر این رویه بوده است و عموما از نیروهایی در این واحد استفاده می شود که از تخصص و ویژگی های لازم برای این جایگاه مهم برخوردار نیستند و تا زمانی که این رویه تغییر نکند شاهد رشد یک دستگاه نخواهیم بود.

به هر حال برگزاری این رویداد  فرصتی ارزشمند برای اهالی رسانه هاست که می توانند معیار خود رو بیش از پیش نمایان کنند و نشان دهند که توانایی های لازم را دارا هستند و اگر در سطوح مختلف از آنها استفاده شود قطعا بازی برد بردی برای مدیران و اهالی رسانه است چرا که هم از یک نیروی کار آمد در بدنه روابط عمومی ادارات برخوردار می شوند و هم ضعف های این رکن اصلی را به خوبی پوشش می دهند.

ثارالله آذریتون/

#تیم_شهید_برفی_پور #پیشرفت_کهگیلویه #پیشرفت_دنا #قله_پیشرفت #جام_رسانه_امید

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=13205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها