تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

  • کد خبر : 9162
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمدفرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را تسلیت گفت.

بازتاب فردا/محمد راستامدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمدفرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

سلام بر ایمان ، عشق و حماسه ی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

با فرارسیدن ماه محرم دلهای پاک شیعیان و همه انسان دوستان و دلدادگان آزادی و عدالت ، سرشار از عشق به اباعبدالله و خاندان پاک او و غرق در ماتم میشود .

عاشورا نماد درخشان تشیع است که حقیقت اسلام را زنده نگه داشته و بیداد و تبعیض و تحقیر انسان و وادادگی او در برابر طاغوت را نکوهیده و محکوم کرده است.

نهضت حسینی در هر منطقه به خصوص از سوی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام طی مراسم و مناسک ویژه بزرگ داشته میشود و هیچ حادثه و جریانی نتوانسته است آتش این عشق و دلداگی را خاموش کند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

محمد راستا

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰جری شمسی

اول محرم ۱۴۴۴ هجری قمری

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=9162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها