تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1

پیام تبریک سید محمد موحد به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

  • کد خبر : 11115
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
پیام تبریک سید محمد موحد به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین
در این روز تاریخی، ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران عزیزمان بر پایه آرای بی نظیر ملت مسلمان و آگاه از هر تیره و قشر و صنفی شکل گرفت.

به گزارش بازتاب فردا متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازدهم فروردین، یادآور جان فشانی های مردم مؤمن و مسلمان ایران اسلامی و به ثمر نشستن آن، با رأی ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی و با نقش آفرینی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

در این روز تاریخی، ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران عزیزمان بر پایه آرای بی نظیر ملت مسلمان و آگاه از هر تیره و قشر و صنفی شکل گرفت.

این روز فراموش ناشدنی با انتخاب روشن بینانه مردم در یک همه پرسی آزاد به عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری گردید.

نهالی که در آن لحظات سرنوشت ساز توسط مردم مسلمان ایران کاشته و آبیاری شد، اکنون در تمام دنیا و پیش چشم ظالمان تاریخ، به اندازه ای ریشه دوانده که هیچ سیل و تندبادی توان گزند رساندن به آن را ندارد و این همان تحقق وعده الهی است که علیرغم کارشکنی ها، سنگ اندازی ها و توطئه های مستکبران و دشمنان اسلام، همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای گیتی مرزها را در می نوردد.

این روز تاریخی و این حرکت حماسی را که به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) بر دو بال جمهوریت و اسلامیت استوار گشته و در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای در حال حرکت به سوی خود سازی، جامعه سازی و آماده سازی برای ظهور است را محضر ملت آگاه ایران، مردم نجیب و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه خویش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سید محمد موحد

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۲/۱/۱۲

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=11115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها