تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان کهگیلویه برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری

  • کد خبر : 8624
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان کهگیلویه برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری
فرماندار کهگیلویه گفت: برای حفظ سلامت داوطلبان و شرایط مطلوب آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این ماراتن بزرگ دانش اموزی اتخاذ شده است.

بازتاب فردا/فرماندار کهگیلویه پنجم تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان با اشاره به عدم نگرانی در خصوص برگزاری کنکور اظهار کرد: برای حفظ سلامت داوطلبان و شرایط مطلوب آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این ماراتن بزرگ دانش اموزی اتخاذ شده است.

سیدعبدالعزیز موسوی افزود: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد برگزاری کنکور باید تمامی پروتکل های محل برگزاری از جمله عملکرد سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مد نظر قرار داده و مدیریت شبکه بهداشت و درمان هم نمایندگان خود را در هنگام برگزاری آزمون در محل های برگزاری آزمون مستقر کند.

وی با توجه به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت های ادارات برنامه ریزی شده است که خانواده ها و دانش آموزان هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و این آزمون در کمال صحت و سلامت و ارامش برگزار می شود.

فرماندار تاکید کرد :این ازمون نسبت به سنوات گذشته کنکور در مکان های مناسبت تری برگزار میشود.

گنجی پور مدیر اموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد:موضوع اصلی ما برنامه ریزی برای اجرای کنکور سراسری است

وی بهترین راه پیشگیری از تقلب را اختلال در شبکه های موبایل عنوان و خاطر نشان کرد:سازمان سنجش رسما وارد مسیله شده و با روسای قبلی سازمان سنجش تفاوت هایی دارد و قرار است علاوه بر راکت های الکترونیکی که در اختیاررداریم یک وسیله هوشمند که تولید موسسه دانش بنیاد است و از فاصله پنج متری تقلب ها را مشخص می کند

گنجی پور تعداد رقابت کنندگان کنکور در کهگیلویه را ٥ هزار دختر و پسر در کنکور سراسری امسال عنوان کرد و گفت: در پنج گروه آزمایشی در ٢٣ حوزه امتحانی و در ۴روز در این شهرستان برگزار می شود.

وی بیشترین تعداد داوطلبان را در گروه علوم تجربی با دو هزار و ۲۳۸نفر شرکت کننده اعلام کرد و گفت:این تعداد داوطلب در ۱۱ حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت۰

به گزارش بازتاب فردا: گفتنی است آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۱ در پنج گروه از هشتم تا ۱۱ تیر برگزار می شود که در این راستا تمامی ادارات خدمات رسان آب، برق، شبکه بهداشت، هلال احمر و فرمانده بسیج ناحیه مقاومت امادگی ۱۰۰ درصپی خود را برای همکاری و برگزاری هر چه مطلبوتر این ماراتن بزرگ دانش اموزی اعلام کردند

گزارش:حمیده تابش نژاد

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=8624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها