تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد(+تصاویر)

  • کد خبر : 2696
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد(+تصاویر)

به گزارش پایگاه خبری بازتاب فردا :نشست بازسازی عتبات عالیات به ریاست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و سایر اعضای جلسه برگزار شد.

بازتاب فردا: به گزارش پایگاه خبری بازتاب فردا :نشست بازسازی عتبات عالیات به ریاست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و سایر اعضای جلسه برگزار شد.

 

در این نشست حاجی زاده با تقدیر و تشکر از زحمات تیپ ۴۸ استان در بازسازی های زلزله سی سخت و عتبات عالیات ،گفت:حب و علاقه ی ایرانیان نسبت به اهل بیت پیشینه تاریخی دارد.

 

وی با اشاره به وجود امامزادگان و بقاع متبرکه ی قابل توجه که نشان از ارادت خاص مردم استان و کشور به اهل بیت عصمت و طهارت دارد ،افزود: باید با برنامه ریزی منسجم و صحیح از همه ی ظرفیت ها جهت بازسازی و مرمت بقاع متبرکه و امامزادگان استفاده کرد.

 

وی گفت: با توجه به عنایت های ویژه ی مردم و مسئولین در مورد بازسازی عتبات عالیات، پروژه های عتبات عالیات استان با قوت و قدرت انجام می شود.

 

حاجی زاده تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایطی فراهم شود تا از فرصتی که به منظور خدمت‌رسانی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فراهم شده به درستی استفاده کرد و کاری کنیم که مردم نیز در این امر سهیم شوند.

 

معاون عمرانی استاندار با اشاره به امکانات، ظرفیت‌ها و مهم‌تر از همه عشق و ارادت مردم استان به خاندان عصمت و طهارت (ع)، بیان کرد: همه ی دستگاه ها جهت زیرساخت های عتبات عالیات در شلمچه و سایر نقاط پای کار بیایند و ما نیز در این امر مقدس شریک می‌شویم.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=2696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها