تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
12

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:رنگبندی ملاک مناسبی برای اعمال محدودیت های کرونایی نیست/موج جدید پر قدرت تر از همیشه می تازد

  • کد خبر : 1301
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:رنگبندی ملاک مناسبی برای اعمال محدودیت های کرونایی نیست/موج جدید پر قدرت تر از همیشه می تازد
رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت: رنگبندی ملاک مناسبی برای تقسیم بندی و اعمال محدودیت های کرونایی نیست و باید متناسب با شرایط کرونا تصمیمات لازم گرفته شود.

بازتاب فردا/به گزارش بازتاب فردا:مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به اینکه صحبت کردن از ارقام ، مرگ و میر فایده‌ای ندارد و ارزش و اهمیت خود را از دست داده است اظهار داشت: آمار مبتلایان رکوردها را یکی پس از دیگری رد می‌کند و طی ۴۸ساعت گذشته قریب به ۸۰۰نفر مبتلا در سطح استان بود.

طیب زادگان گفت:میانگین مبتلایان بیش از دو و نیم برابر میانگین کشوری است و روزانه ۱۷ مورد تست مثبت در شهرستان داریم .

وی بیان داشت ؛موج جدید پرقدرت به کارش ادامه میدهد.

 

دکتر محمد طاهر طیب زادگان با بیان اینکه کار کردن روی موضوع مهم روانشناسی اجتماعی می تواند تاثیر گذار باشد گفت:دلیل این همه مقاومت در برابر پذیرش پروتکل های بهداشتی چیست؟

 

وی تصریح کرد :حجم نمونه گیری در استان افزایش یافته و روزانه بیش از هزار تست انجام می‌شود و ودر این حیطه که مردم در برابر رعایت پروتکل های بهداشتی مقاومت میکنند می بایست آسیب شناسی جدی صورت گیرد..

وی با تاکید بر راه افتادن موج جدید کرونا وتحمل تبعات سنگین آن بر شبکه بهداشت و درمان گفت: کادر درمان خسته و فرسوده توانایی مقابله با اپیدمی را ندارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت:

رنگبندی ملاک مناسبی برای تقسیم بندی و

اعمال محدودیت های کرونایی نیست

و بایدمتناسب با شرایط کرونا تصمیمات لازم گرفته شود.

 

دکتر طیب زادگان با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبه های مقابله با کرونا تصریح کرد: مبادی ورودی ها نیاز به کنترل دقیق تری دارند،و بایداز ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری شود و به کسی که تستش مثبت است اجازه ورود به شهر ندهند.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=1301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها