تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

قدردانی و سپاسگزاری ۶۴ دهیار بخش مرکزی کهگیلویه از حسینی پرور بخشدار سابق کهگیلویه

  • کد خبر : 6768
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
قدردانی و سپاسگزاری ۶۴ دهیار بخش مرکزی کهگیلویه از حسینی پرور بخشدار سابق کهگیلویه
3 نفر از دهیاران به نمایندگی از 64 دهیاری بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از ارشادات، ابتکارات و نیز سعه صدر و برخورد فکورانه و معقولانه آقای حسینی پرور در طی 8 سال خدمتگذاری در بخش مرکزی بیان کردند.

عصر یک روز سرد زمستانی در دهه مبارک فجر دهیاران بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه به پاس ۸ سال خدمت بی‌منت و مجاهدت‌های سید شرمت‌الله حسینی‌پرور به طور خود جوش محفل و مجلسی گرم در فرمانداری شهرستان کهگیلویه بر پا کردند.

به گزارش بازتاب فردا/۳ نفر از دهیاران به نمایندگی از ۶۴ دهیاری بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از ارشادات، ابتکارات و نیز سعه صدر و برخورد فکورانه و معقولانه آقای حسینی پرور در طی ۸ سال خدمتگذاری در بخش مرکزی بیان کردند.

در این مجلس تکریم که سرشار از عشق، محبت و قدر شناسی بود حسینی پرور مراتب سپاس خود را از بانیان جلسه و دهیاران بخش مرکزی اعلام کرد و افزود: اگر در عرصه خدمت رسانی توفیقی حاصل شد به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهیدان و نیز همراهی و همفکری مسولان بویژه دهیاران بعنوان پیشقراولان عرصه خدمت در روستاها بود.

وی ضمن قدردانی و تشکر از اعضای شوراهای اسلامی، خطاب به دهیاران گفت: همه ما سرباز و خدمتگذار این نظام هستیم پس باید با تمام توان به مردم خدمت کنیم.

بخشدار سابق کهگیلویه عنوان کرد: جهت تسهیل در خدمت رسانی و نیز توسعه بیشتر روستاها با بخشدار جدید تعامل و هم افزایی داشته باشند.

در پایان این محفل گرم و صمیمی، دهیاران با اهدای لوح یادبود از خدمات ارزنده سید شرمت‌الله حسینی پرور به نیکی یاد کردند و با گرفتن عکس یادگاری در حیاط فرمانداری جلوه ای زیبا از قدرشناسی، صمیمیت و وفاداری را به منصه ظهور گذاشتند.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=6768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها