تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

رییس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت

  • کد خبر : 4111
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
رییس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت

مصطفی پارسایی در پیامی 

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز استان و شهرستات تبریک و وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد خبرنگاران را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج نهاد. 

بازتاب فردا/مصطفی پارسایی در پیامی۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز استان و شهرستات تبریک و وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد خبرنگاران را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج نهاد.

عضو شورای شهر دهدشت در این پیام اورده است: بی شک دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

پارسایی در ادامه پیام برای خبرنگاران پرتلاش از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه انها را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی از خداوند متعال خواستار شد.

پارسایی در پایان این پیام از زحمات شبانه روزی همه خبرنگاران استان بخصوص شهرستان کهگیلویه در اطلاع رسانی بهه موقع رویدادهای خبری تقدیر کرد.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=4111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها