تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
امام جمعه دهدشت:

رییس جمهور شهید تجلی شجاعت و خدمتگزاری بود

  • کد خبر : 12976
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
رییس جمهور شهید تجلی شجاعت و خدمتگزاری بود
امام جمعه دهدشت گفت:رییس جمهور شهید تجلی شجاعت ،خدمتگذاری ،مبلغ دین و خادم الرضا بود.

بازتاب فردا/حجت الاسلام علی وحدانی فر در مراسم سوگواری شهدای خدمت در مصلی دهدشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنان اطمینان‌بخش وی به مردم و مسئولان افزود: «انقلاب از آن درختی است که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ کاشت و فرمودند این منطق قرآن است. امروز این درخت تنومند شده و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن آسیب برساند.»

وی با اشاره به اینکه اگر رئیس‌جمهور رئیسی، شهید باهنر، و شهید رجایی رفتند، مسیر انقلاب همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: «شهید رییسی برای انقلاب جهانی کارهای مهمی انجام داد، از جمله احیای تفکر شیعی و ما برنامه‌های مهم‌تری در پیش داریم.»

خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: «نگران نباشید؛ برای رسیدن به قله، مشکلات فراوانی وجود دارد. اگر در دهه شصت برای رئیس‌جمهور و وزیر تلاش می‌کردیم، امروز کابینه‌ای از انسان‌های مخلص داریم. باید برای اتصال این انقلاب به انقلاب مهدی (عج) تلاش کنیم.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه دشمنان اذعان کردند که رئیس‌جمهور رئیسی ترسو نبود و با وجود تحریم‌ها، با شجاعت در برابر آنها ایستادگی کرد تاکید کرد: او برای دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه و برداشتن چکمه رژیم صهیونیستی از سینه فرزندان غزه، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در وصف رئیس‌جمهور رئیسی که «او اهل تلاش شبانه‌روزی است و مرتب در سفر به سر می‌برد. می‌توانست در خانه بنشیند، اما برای شنیدن حرف مردم و تأمین امنیت آنان، همواره در تلاش بود افزود: این توصیفات نشان از تعهد بی‌نظیر و حضور دائمی و واقعی رئیسی در کنار مردم دارد.

حجت الاسلام وحدانی به سفر آیت الله رئیسی به گرگان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر وی به گرگان با استقبال عظیمی مواجه شد و با تواضع بیان کرد «این استقبال برای من نیست، این استقبال برای رهبری است». 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه ادامه داد :او هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد که طعنه‌ای به رهبری برسد و همواره در دفاع از ایشان پیش‌قدم بود.

حجت الاسلام وحدانی فر همچنین گفت: «رئیسی مبلغ دین، حامی دین، و خادم الرضا بود»

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=12976
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رییس جمهور شهید تجلی شجاعت و خدمتگزاری بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها