تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد:

شکاف های درون استانی راه را بر مطالبه گری در مرکز می بندد

  • کد خبر : 11926
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
شکاف های درون استانی راه را بر مطالبه گری در مرکز می بندد
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی گفت: شکاف های درون استانی راه را بر مطالبه گری در مرکز می بندد. 

به گزارش خبرنگار بازتاب فردا، ریحان محمد پور ده بزرگی روز شنبه در نشست تعاملی با رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امروز گام برداشتن برای رفع مشکلات شناخت مناسب و درک دردها و مشکلات مردم را طلب می کند.

محمد پور ده بزرگی تصریح کرد: تا درد مردم را درک نکنیم، توان برداشتن قدمی برای رفع مشکلات را نداریم.

محمدپور ده بزرگی فعالیت نیروی انسانی کارآمد و ایجاد ظرفیتی با تکیه بر نیروهای استانی را لازمه حرکت روبه جلو دانست و اظهار کرد: باید توان افزایی استان در مرکز با هم افزایی درون استانی و اتحاد نیروی انسانی شکل بگیرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه نباید درگبر جزئیات منطقه ای شویم، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت نیروی انسانی استان فارغ از نگاه های قومی و جناحی برای کادر سازی توسعه محور در مرکز بهره برد.

محمد پور ده بزرگی گفت: اعتقاد ما میدان دادن به نخبگان بوده و رمز موفقیت نیز هم افزایی فارغ از مسائل سیاسی و نگاه جناحی است.

وی عدم اتحاد را از مشکلات اولیه چانه زنی برای توسعه استان دانست و اظهار کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابلت مجلس خدمت به مردم اشت.

محمدپور ده بزرگی گفت: نیت ما رسیدن به نتیجه و خدمت در معنای واقعی و فارغ از نگاه شعاری است.

محمد پور ده بزرگی در پاسخ به سوالی پیرامون سابقه شغلی در قوه قضاییه و امکان ارتباط گیری مطلوب با دولت سیزدهم در صورت پیروزی در انتخابات، اظهار کرد: امروز، دنیا، دنیای ارتباط است و قطعا توان ارتباط گیری ما با بدنه دولت آقای رئیسی می تواند نقش موثری در تلاش ها برای توسعه استان داشته باشد.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=11926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها