تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

دستاوردهای اجرای طرح امنیت اجتماعی در یاسوج/ از بسته شدن ۲۱ صنف تا دستگیری ۶۴ اراذل و اوباش

  • کد خبر : 6453
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
دستاوردهای اجرای طرح امنیت اجتماعی در یاسوج/ از بسته شدن ۲۱ صنف تا دستگیری ۶۴ اراذل و اوباش
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح امنیت اجتماعی در یاسوج گفت: در این طرح ۶۴ نفر از افرادی که هنجارشکن بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بازتاب فردا/سردار کمیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات و کشفیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر یاسوج اظهار کرد: این طرح را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ادامه خواهیم داد، استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نیست و نخواهد بود.

وی گفت: پلیس در هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان بویراحمد با همکاری دستگاه مقتدر قضائی استان اجرا کرد.

این فرمانده انتظامی افزود: این طرح بر اساس نیاز و مطالبات اصلی مردم و شهروندان بوده و پلیس هم بر اساس رسالت و وظیفه ای که بر عهده داشت این طرح را به مدت یک هفته اجرا کرد که خوشبختانه رضایتمندی ویژه مردم را فراهم کرده است.

مصطفایی تصریح کرد: در نتیجه اجرای این طرح همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی استان توانستند، احساس امنیت شهروندان را در حد کمال ارتقاء بخشیده و افراد هنجارشکن را دستگیر و تحویل مراجع محترم قضائی کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح افزون بر ۱۸۵۰ مورد تذکر به افراد متخلف داده شده و از آنها تعهد اخذ شده، بیان کرد: ۶۴ نفر از افرادی که هنجارشکن بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند همچنین ۸۸ دستگاه خودرو مورد استفاده متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: افزون بر ۱۰۰ قبضه سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، شمشیر و سایر اقلام که صرفا برای انجام امور جنایی و خشن کاربرد دارند، از کشفیات اجرای این طرح بوده و چند قبضه اسلحه گرم نیز از متهمان و افراد اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.

مصطفایی تصریح کرد: در اجرای این طرح نظارت خاصی بر کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز این چنینی داشتیم که در این رابطه ۲۱ صنف متخلف با هماهنگی مقامات قضائی پلمب و افراد متخلف هم تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح بازتاب و اثرات بسیار مطلوبی در سطح جامعه داشته، خاطرنشان کرد: این طرح را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ادامه خواهیم داد و همانطور که قبلا هم عرض کردم استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نخواهد بود./فارس

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=6453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها