تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت+تصاویر

  • کد خبر : 4383
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۱
تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت+تصاویر

به مناسبت روز پزشک از خدمات پزشکان و جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان دهدشت تجلیل شد.

بازتاب فردا/طی آیینی به مناسبت روز پزشک ظهر امروز از پزشکان بیمارستان امام خمینی دهدشت تجلیل شد.

 

محمد طاهر طیب‌زادگان در این مراسم اظهار داشت: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان می‌باشد و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه‌ای آن را متمایز می‌کند.

 

این مسؤول گفت: با همه سختی‌های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت و سایر مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند.

 

منصور نیکخو با قدردانی از زحمات پزشکان گفت: خدمات ارزنده این عزیزان در امر درمان و تلاش و ممارست جانانه آنها در مبارزه با کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

رئیس بیمارستان دهدشت در ادامه تصریح کرد: قطعا این ایثار و وفاداری پزشکان و جهادگران حوزه سلامت در دوران مبارزه با ویروس کرونا هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

وی گفت: کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این مدت زندگی خود را وقف سلامت جامعه و درمان بیماران کردند و وظیفه دانستیم هر چند کوچک برای قدردانی با اهداء شاخه گل و حضوری قدردانی از این عزیزان نماییم.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=4383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها