تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10
رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه خبر داد:

بررسی ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات شهرستان

  • کد خبر : 5393
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
بررسی ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات شهرستان
رئیس تعزیرات کهگیلویه گفت: طی مهر ماه 344 پرونده تخلف مورد بررسی و صدور حکم قر ار گرفت.

بازتاب فردا/علمدار بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازتاب فردادر کهگیلویه اظهار داشت: ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در حوزه بهداشت و درمان، کالا و خدمات، دارو و درمان و قاچاق کالا طی مهر ماه منجر به صدور رأی شد.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: متخلفان به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

 

وی عمده تخلفات صورت گرفته را شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی اعلام کرد.

 

بازرگان با اشاره به شناسایی یک واحد صنفی خبازی به دلیل تکرار تخلف کم فروشی گفت: این واحد با نصب پارچه نوشته به عنوان متخلف صنفی به مردم معرفی شد.

 

این مسؤول تأکید کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان در راستای سیاست‌های سازمان روزانه به همراه بازرسان اتاق اصناف، گشت‌های مشترک برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی و اعمال قانون اجرا و برای ساماندهی و تقویت هر چه بیشتر گشت‌های مشترک از همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت ،بسیج و تشکل‌های مردمی بهره می‌برد.

 

بازرگان با بیان اینکه مردم می‌توانند در قبال خرید کالا و ارائه خدمات از واحدهای صنفی، صورتحساب دریافت کنند، اضافه کرد: اگر متصدی واحد صنفی از صدور فاکتور یا صورتحساب برای مشتری خودداری و امتناع نماید مرتکب تخلف شده است.

 

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی،کم فروشی،عدم صدور فاکتور یا صورتحساب برای مشتری و عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و …موضوع را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت گزارش نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=5393
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بررسی ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات شهرستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها