تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

بازداشت ۲ خواننده در مراسم عروسی

  • کد خبر : 1369
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
بازداشت ۲ خواننده در مراسم عروسی
فرمانده انتظامی لنده از دستگیری دو خواننده محلی در مراسم عروسی این شهرستان خبر داد.

بازتاب فردا/فرمانده انتظامی لنده از دستگیری دو خواننده محلی در مراسم عروسی این شهرستان خبر داد.

سرگرد فرزین جمشیدی، فرمانده انتظامی لنده با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با برهم زنندگان آرامش و امنیت تعارف نخواهد داشت، اظهار کرد: ۲۰ مراسم عروسی در سطح این شهرستان با حکم دستگاه قضایی برگزار شده است.
وی افزود: متاسفانه افرادی که دارای تست مثبت کرونایی هستند در سطح شهر لنده فعالیت دارند که باید اقدامات مناسب برای قرنطینه اجباری آنان صورت گیرد تا از آلوده کردن سایر شهروندان جلوگیری شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده هم در این نشست گفت: مسدود سازی تمام راه های اماکن گردشگری و ورزشی برای کاهش تجمعات در سطح شهرستان از موارد مورد انتظار است که امیدواریم ستاد کرونا نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام کند.
نورمحمد نعمتی ‌افزود: تجمعات به خصوص مراسمات عروسی از مهمترین مواردی است که حتما باید با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت گیرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: از مجموع ۶۰۰ نمونه گرفته در ورودی شهر لنده بیش از ۸۰ نفر مثبت بودند که این نشان دهنده هدیه نوروزی کرونایی به مردم این شهرستان است.
نماینده دادستانی لنده هم در این نشست گفت: ما به عنوان دستگاه قضایی از برخی اقدامات برخی ادارات شهرستان گلایه مند هستیم که باید این مهم مورد توجه جدی قرارگیرد.
غلامی افزود: تجمع و برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کنونی یکی از اقداماتی بوده که متاسفانه با چراغ سبز برخی از مسئولان اجرایی شده است.
وی تاکید کرد: برخورد قاطع با کسانی که با سلامت جان مردم بازی می کنند از سوی دستگاه قضایی به عنوان خط قرمز قلمداد و با عامل و یا عاملین عدم مسولیت پذیری و یا سهل‌انگاری مسئولان برخورد قانونی می‌شود.

لینک کوتاه : https://baztabfarda.ir/?p=1369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها